Was very easy to order and I just love my dresses
QUALITY SO BAD, LOOKS NOTHING LIKE THE ITEM FROM THE BROCHURE. I WANT MY MONEY BACK
Clothes cheap, Ugly, Wrong size, Wrong color, Horrible you can't even give them away!
Dear kim,
Thank you for your feedback.
We apologize for this issue caused and we are willing to help you.
Can you provide us the correct order number? The number you provided is invalid.
Looking forward to hearing from you.
Thank you for your understanding.
Yours sincerely,
Nastydress.com Customer Service
I ordered items and never recieved it or my money back! Highly pissed!
Dear Jennifer,
Thank you for notifying us of your experience.
We're very sorry for your concerns you have raised.
Your parcel had been shipped out at 2016-3-8, and we had contacted you for the parcel information.
Please work with us so that we could go ahead.
Thank you very much for your understanding.
Yours sincerely,
Nastydress.com Customer Service
This is my second order on Nastydress Sincerly I'll buy on that site very soon again
Poor service, horrible quality. NEVER AGAIN.
Dear Scott b.
Thanks to you for providing your extremely valuable feedback to us.
We wish to let the customer know that we are extremely sorry for their disappointment.
We did taken quality checking before the product shipping out.
We will be in touch with the customer for details and figure out the best solution.
Thank you for your understanding on this issue.
Kind regards,
Customer Service
Item looks nice can't wait to hold it or try it
Products are fabulous
I ordered 12/22/16... no response... no package!
Dear Sharon l.
Thanks to you for providing your extremely valuable feedback to us.
We regret any inconvenience or frustration that your experience has caused you.
Your parcel had been shipped out and we had contacted you the latest parcel status.
We would be grateful if you could please continue your communication with us in your support ticket(s), so that we can work together to reach an acceptable solution.
Kind regards,
Customer Service
OKAY NOW I UNDERSTAND THAT YOU GUYS GET PLENTY OF ORDERS, BUT WHEN YOU PAY FOR YOUR THING TO BE SHIPPED OUT EARLY THEN YOU SHOULDNT HAVE A PROBLEM. I ORDER FROM THIS COMPANY ON JANUARY 1,2016 I LEAVE FOR VEGAS ON THURSDAY JANUARY 14,2016 I NEED MYSTUFF ASAP. IF I HAVE TO SEND YOU BAD REVIEW ALL DAY OR TALK BAD ABOUT YOU GUYS ON MY BLOG I WILL BECAUSE THIS IS A MESS. YOU HAD NO ROBLEM GETTING YOUR MONEY SO I SHOULD NOT HAVE A PROBLEM GETTING MY ORDER. THIS IS MY TRACKING # IB*******5041 AND MY EMAIL CHRISTIANWILLI252YAHOO.COM. YOU GUYS REALLY CAN LOSE OUT ON BUSINESS WITH THESE ACTIONS YOU ARE TAKNGM WITH YOU COMPANY. YOU NEED TO GET IT TOGETHER.
Dear CHRISTIAN,
Thank you so much for your important feedback.
We would like to apologize for all the inconvenience that we cause.
Your parcel had been shipped out at the first time after you placed the order.
And we had contacted you about the details, please reply us if you have any further concern.
Thank you for your continued patience and understanding.
Best regards,
Customer Service
DON"T BUY FROM THIS SELLER. YOU'LL BE SORRY
Dear Hormoz,
We regret for inconvenience or frustration that we cause.
We have sent you an email with the order information, please check it.
Best regards,
Customer Service
Dear JOANNA,
We always welcome feedback from our valued customers.
We're sorry that the items you receive don't meet your expectation.
We have sent you the solution in the email, please check and reply to us.
Looking forward to hearing from you.
Yours sincerely,
Nastydress.com Customer Service