CashStar

Check out our latest communities fighting
AI scams on Reddit and Facebook

Our reviews monitored for authenticity

On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.

Write a review
Reviews that mention popular topics
Belgium
1 review
0 helpful votes
Follow Leroy A.
Unfollow Leroy A.
Share Review
Report Review
Scammers AVOID - Roblox support is in on it!
December 25, 2025

Bought 2 giftcards, both didnt work. Cashstar employees avoiding me and roblox support saying I didnt buy from an autorized reseller.

They know this is going on and keep on working with cashstar. I didnt know this before buying. We should spread awareness for other people to NOT get scammed by ROBLOX and CASHSTAR

Date of experience: December 23, 2025
Uganda
1 review
2 helpful votes
Follow Muhoozi D.
Unfollow Muhoozi D.
Share Review
Report Review
Garbage company full of scammers
December 5, 2024

Garbage company don't buy anything from them especially if you want gift cards
I tried buying PlayStation gift cards from these $#*!s but they didn't email me the cards
There customer care team responds after like 10 hours and they reposed like robots always taking care to avoid answering your questions or even going even close to addressing your concerns and issues

Date of experience: December 2, 2024
North Carolina
4 reviews
1 helpful vote
Follow Mark L.
Unfollow Mark L.
Share Review
Report Review
Beware the Ruby Tuesday Gift Card Scam
December 2, 2024

I got an email from my Ruby Tuesday Rewards (so I assumed it was legit) stating a Buy a $50 Ruby gift card, get a $25 gift card free. So I bought it and when I paid, it said it was processed through CashStar. Still have not received my cards by email. I send customer service 2 emails, still no reply. I'm pretty certain I got taken based on what I'm reading here from others. Beware. Don't buy the Ruby Tuesday gift cards if its processed through this company. You've been warned.

Date of experience: December 2, 2024
Alex D.Verified user
Maryland
23 reviews
49 helpful votes
Follow Alex D.
Unfollow Alex D.
Share Review
Report Review
Useless and incompetent.
June 9, 2024

I tried to purchase gift cards and received the following message:

"Hello Galina,

We have processed a refund for your gift card purchase(s) from order number #CND6KRTAUG. Any funds remaining on the gift card(s) at the time of the return will be refunded to the original method of payment.

Refunds may take up to 7 business days to appear in your account, depending on the financial institution's timeline.

We appreciate your business and look forward to serving you again in the future.

If you have any questions or concerns, please email us or call *******208 from 8:00 AM to 8:00 PM ET, seven days a week.

Please keep this message for your records.

Thank you,

Kate Spade Outlet Gift Card Team"

The reps at 800 number were completely useless. Not only I wasted time trying to make a purchase, now I have to wait a week before I get my money back.

Date of experience: June 9, 2024

See reviews of sites as you browse!
Get the Chrome Extension.

Canada
1 review
0 helpful votes
Follow Jen g.
Unfollow Jen g.
Share Review
Report Review
Zero Stars
May 1, 2024

Surprise! Another shady company doing shady business using customers money to fund their crappy business. Unfortunately when I tried to buy a Lululemon gift card on the Lululemon website I must have overlooked where it tells you that their e-gift cards are through Cash Star. So now, over a week later, my declined transaction is STILL being held by Cash Star…it took but minutes for the transaction to decline so why the funds have not been released is really pissing me off, especially now that I've reached out to the customer service team multiple times, and each time they tell me someone will contact me via email within only a few hrs. No one ever contacts you via email, so you call again, now this is your 3rd attempt at getting an answer, and they tell you the same old story. So I asked; what is the next step when no one contacts me? Well just play this same game every day over and over? Well apparently the guy didn't have the answer because he made quite the laughable attempt at pretending the phone was breaking up, I'm talking an elementary attempt at it, despite no issues with connection up until then. $#*!ing crooks

Date of experience: May 1, 2024
Iowa
2 reviews
2 helpful votes
Follow Jacki M.
Unfollow Jacki M.
Share Review
Report Review
NO customer support - loss of $50
April 4, 2024

I purchased a QuikTrip $50 gift card for my daughter. She tried to use it and it showed a $0 balance. Good luck getting any response (not even an auto response) from the CashStar online form, and they list no phone number. I found their number in Maine and it does answer, but when you select "1" for customer service, it "transfers" your call then says your call cannot be connected and to call back later. Will NEVER purchase a cashstar gift card again.

Date of experience: April 4, 2024
Mississippi
1 review
1 helpful vote
Follow Rea G.
Unfollow Rea G.
Share Review
Report Review
SCAM DONT BUY!
March 13, 2024

Purchased a $10 Roblox gift card on their website. Was sent an email saying "unable to process your digital card order" but it still took the funds out of my bank account. Contacted thru support email & paypal email yesterday, still no response even though it says they've received my request. Judging by the other reviews I'm guessing they won't ever respond and in result I've been scammed. DO NOT BUY FROM THEM!

Date of experience: March 13, 2024
Australia
1 review
1 helpful vote
Follow jaxon f.
Unfollow jaxon f.
Share Review
Report Review
Unable to proceed
February 8, 2024

Took $70 worth of Roblox credit from me and refused to give me a refund this is so unfair since this is my son's birthday present and he has to wake up with no present.

Date of experience: February 7, 2024
Canada
1 review
1 helpful vote
Follow Colette D.
Unfollow Colette D.
Share Review
Report Review
Scammers!
January 31, 2024

I bought E-gift cards from 3 different stores which were processed via CashStar. Unfortunately, rather than putting through the transaction as a purchase, they put it through as a cash advance which is then charged an instant interest fee as if you are borrowing money, from your bank. Additionally either the bank or CashStar tags on another fee for the card of at least $5 per card. I have bought E-gift cards from other stores that are not processed this way and incur no extra fees. Pathetic. Avoid anything linked to CashStar!

Date of experience: January 31, 2024
Minnesota
1 review
0 helpful votes
Follow Vicki M.
Unfollow Vicki M.
Share Review
Report Review

I have my store receipt, I've gone to the store and they are unable to scan the card, I've called 6 phone numbers, I have the card, the activation serial number, everything except for a couple of crucial card numbers and half of the pin. I've spent well over an hour on the phone, been transferred everywhere, eventually rolled into starting over and customer care is unavailable and call later. The last call, I was rolled into a survey. I'm out $50.

Date of experience: January 26, 2024
Texas
1 review
1 helpful vote
Follow RM g.
Unfollow RM g.
Share Review
Report Review
Beware
January 9, 2024

I ordered a gift card for Christmas for a family member. When they opened the email it went to a random website. I called and was told my order number was incorrect. This is a scam.

Date of experience: January 9, 2024
Canada
1 review
0 helpful votes
Follow Kyle W.
Unfollow Kyle W.
Share Review
Report Review

Credit card purchases of Cashstar gift cards were posted as cash advances not credit card purchases -and thus subject to extra fees and penalties. This is because service is outside of the country and they seem to be trying to avoid vendor credit card charges

Date of experience: January 4, 2024
California
1 review
2 helpful votes
Follow Ny B.
Unfollow Ny B.
Share Review
Report Review

Do your research before you decide to buy from a high end company that steals from people on a daily basis. The payment will say it declined but the money will still be removed from your account. Customer service does nothing but provide a scripted lie that they have to tell to everyone they talk to who had this same issue. You will lose out on money. I hope they shut this greedy business down one way or another. Somebody is going to sue. They can count their days. Especially if you're buying around the holidays or a birthday. Just forget it! Save your time and hard earned money that they don't work a dime for! These corporations are corrupt and steal from those who they know they can. Save your time people and look elsewhere! Mines is still pending but no gift card… LOL they're a joke and so is the CEO of this low down grimey place along with their workers.

Date of experience: December 29, 2023
Kentucky
1 review
0 helpful votes
Follow Tracie S.
Unfollow Tracie S.
Share Review
Report Review
Don't use these people to order a gift card
December 28, 2023

They took my money and did not give me my gift card. If 0 stars was an option they wouldn't even get thar. I will contact the bbb there email stated my ticket complaint was resolved I guess resolved in there favor because they took my money!
Tracie Smith

Date of experience: December 28, 2023
Tennessee
1 review
1 helpful vote
Follow Jamie B.
Unfollow Jamie B.
Share Review
Report Review
Csshstar is a total scam
December 25, 2023

I purchased 2 $25 gift cards online yesterday and it was sent to my email. I followed instructions to redeem the code online and it repeatly said failed. I researched online and discovered CashStar is a scam. I called a number to get a refund but there was no one to speak to nor a way to leave a message. I am demanding a refund and will never use or recommend CashStar to anyone.

Date of experience: December 25, 2023
South Carolina
1 review
0 helpful votes
Follow Krazy K.
Unfollow Krazy K.
Share Review
Report Review
Texas Road House gift cards not received
December 24, 2023

I ordered Texas Road House egift cards for the holidays and never received them. I chatted with CS and was told there was nothing they could do for me, They have my perfectly correct email that I use everyday but hey say it shows on their end undeliverable. I offered up another email after they had me verified but refused, I will be disputing the charges from my credit card company,,, NEVER BUY EGIFT CARDS FROM TEXAS ROAD HOUSE

Date of experience: December 24, 2023
Puerto Rico
1 review
1 helpful vote
Follow Charles B.
Unfollow Charles B.
Share Review
Report Review
Worst Experience Ever
December 23, 2023

Attempted to purchase a $100 gift card for Ulta only to receive an email stating the order could not be completed and then have to wait X number of days for a refund.

Tier 1 customer support is useless as they can't provide any information as to why the order couldn't be completed and no other information for the customer with an issue.

Steer clear of doing any business with this company as their structure is flawed and not convenient at all for consumers.

Date of experience: December 23, 2023
Australia
1 review
1 helpful vote
Follow Marie W.
Unfollow Marie W.
Share Review
Report Review
Pretty much an absolute scam.
December 10, 2023

Today I got a roblox $10 gift card in Kmart for 1k robux premium because I didn't know you know needed $25 because back then you only needed $10. So I bought another $10 through the roblox website, the purchased went through but I got an email saying it didn't work. So now I'm waiting for a refund. I don't know why roblox teamed up with cashstar and when they will fix the problem and not team up with cashstar.

Date of experience: December 9, 2023
Canada
1 review
1 helpful vote
Follow andrew g.
Unfollow andrew g.
Share Review
Report Review
Terrible and Does Not Work!
November 15, 2023

If I could possibly rate this lower than a single star, I would. I recently purchased a Roblox gift card for 15 dollars and the second I recieve an email from roblox saying that my order is confirmed, I get another saying that they could not handle my transaction and that "a refund would be issued." Great. So now my money is stuck in pending on paypal and if I do not get it in a week (as some other reviews have told), I would need to wait until the due date which is 29 DAYS from now. Just horrible

BOTTOM NOTE: DO NOT BUY FROM ANY CASHSTAR WEBSITE. Terrible experience, Terrible customer service, terrible service.

Date of experience: November 14, 2023
Virginia
3 reviews
2 helpful votes
Follow michael l.
Unfollow michael l.
Share Review
Report Review
Qt gift card problems
October 12, 2023

Reloaded my QT gift card $20 to use at gas pump. Went to get gas and card was declined. I put $20 more on the card thinking it just didnt go through. So $40 just gone.
Got email and text from bank about transaction like normal. But never showed up on my QT card balance.
Called Qt and they put me through to cashstar. Got hung up on. This is totally unacceptable. Do not use cash star or Qt gift cards unless you dont mind losing money and getting put in a bad situation. There is no lower rating or I would have used it.

Date of experience: October 12, 2023