Costway

Check out our latest communities fighting
AI scams on Reddit and Facebook

Important Things to Know:

These tips are generated by AI, based on customer reviews from the past year

Our reviews monitored for authenticity

On SmartCustomer, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Read more about our Review Guidelines and the process we have against fake reviews.

Costway Reviews Summary

Positive Highlights

  • Products are often praised for their solid build quality and easy assembly.
  • Delivery is consistently fast and reliable according to many reviewers.
  • Prices are competitive and the website offers useful discounts.

Negative Highlights

  • Customer service can be unresponsive when resolving missing parts or incorrect items.
  • Some products may not match their advertised specifications, such as dehumidifier capacity.
  • Assembly instructions can be unclear, requiring external help like YouTube videos.
This summary is generated by AI, based on customer reviews from the past year

Most commonly discussed topics

The most helpful reviews behind these summaries

Jul 30, 2026

Really great quality shoe storage with seat. Was so easy to put together. The lid stays up on its own when getting shoes out and will also double up for parcel deliveries! Great price, fast delivery, great product.

Jul 21, 2026

My experience with Costway has been excellent. They have great customer service to say the least. I really recommend working with them especially their mini split systems. It is a great value and works great.

Jul 28, 2026

My first time purchasing from Costway and it was a very pleasant experience. The prices are very reasonable and comparable to most other shopping sites and the delivery time is excellent. I'm pleased with my purchase and will come back to shop here again.

Jul 28, 2026

The dehumidifier I paid for was advertised as a 54 pint. The nameplate on the little one I received says 43 pints. The tiny rear mounted tank looks like it belongs on a 20 pint. Even at 43 pints per day it would have to be emptied multiple times. I am attempting to return it, but Costway's response is that it was the unit I ordered. I will not purchase another item from Costway.

Jun 8, 2026

I could not believe how quickly I received my product. I ordered two of the children's picnic tables and they are made really well and are adorable. I would definitely order from here again!

Oct 5, 2025

I ordered a kitchen buffet. It arrived quickly by a courier company who were very good and called me as they were delivering. The product was packed well and the included pieces were in tact. The instructions to build it were easy to follow. However, the hinges were MISSING! Contacted Costway who told me that the hinges were out of stock. So they knowingly sold and delivered an incomplete product and they did so without any communication prior. Perhaps they thought I wouldn't notice the missing hinges? I have had to continuously follow them up via email. They have never once initiated contact to update me. Six weeks later and my cabinet is STILL missing the hinges. Although I would recommend the product, I do NOT recommend Costway. So if like me, your product is available from someone else, choose someone else! I wish I had!

Jul 28, 2026

The website and the app are easy to navigate. Buying is easy and show you discounts that really work for you. The quality of the product I have ordered are top notch. When shopping online, I will check Costway first!

Jul 31, 2026

Whenever I shop with costway I know I can purchase things safely and reliably. I know the description is going to match what shows up and I know it's going to show up in a really timely fashion. I would definitely keep buying from costway as I really trust this site

Jul 14, 2026

Product arrived in a timely manner. It was not the color I anticipated... I thought it would be a brighter yellow but it was fine. The directions were not helpful and we had to watch a UTube video in order to put it up.

Jul 14, 2026

I love my bar stools and chaise lounge chairs I bought. Great quality and a great price. Shipped in a timely manner as well. Highly recommend.

Jul 30, 2026

Real easy shopping with cost way. Love my mini split works great.

Jun 10, 2026

Installed one in each bedroom and works great for Arizona heat

Write a review
Reviews that mention popular topics
1 review
0 helpful votes
Follow kim c.
Unfollow kim c.
Share Review
Report Review
Customer service
September 25, 2026

The customer service was great when I called they answered my questions. They sent me an email they did exactly what they said they were going to do

Date of experience: September 25, 2026
Nancy L. — Costway Rep
7 days ago

Thank you very much for your praise.
We are dedicated to providing better products and services to our users. Welcome back to our website again.
Kind regards.
Costway inc.

2 reviews
0 helpful votes
Follow Kurt P.
Unfollow Kurt P.
Share Review
Report Review
Well made storage cabinet.
September 22, 2026

I found the cabinets were easy to assemble and are sturdy and well made.

Date of experience: September 22, 2026
Nancy L. — Costway Rep
1 week ago

Thank you very much for your praise.
We are dedicated to providing better products and services to our users. Welcome back to our website again.
Kind regards.
Costway inc.

Tennessee
1 review
0 helpful votes
Follow Phyllis S.
Unfollow Phyllis S.
Share Review
Report Review
Good quality/good price
September 22, 2026

The quality was good, and the prices were very reasonable.

Date of experience: September 22, 2026
Nancy L. — Costway Rep
1 week ago

Thank you very much for your praise.
We are dedicated to providing better products and services to our users. Welcome back to our website again.
Kind regards.
Costway inc.

1 review
0 helpful votes
Follow John A.
Unfollow John A.
Share Review
Report Review
Excellent unit
September 22, 2026

Very nice easy to install, I had a run of about 20 feet so had to order a longer line set and wire, both 25 feet, our only negative would be the remote control, instructions are difficult, but love the machine, my friend helped with the vacuum on the lines and said he was going to order 2 for his home.

Date of experience: September 22, 2026
Nancy L. — Costway Rep
1 week ago

Thank you very much for your praise.
We are dedicated to providing better products and services to our users. Welcome back to our website again.
Kind regards.
Costway inc.

See reviews of sites as you browse!
Get the Chrome Extension.

1 review
0 helpful votes
Follow Paul T.
Unfollow Paul T.
Share Review
Report Review
Very good place to shop
September 22, 2026

It was very good the checkout is easy the online website and app are user friendly very good company

Date of experience: September 22, 2026
Nancy L. — Costway Rep
1 week ago

Thank you very much for your praise.
We are dedicated to providing better products and services to our users. Welcome back to our website again.
Kind regards.
Costway inc.

1 review
0 helpful votes
Follow Virginia K.
Unfollow Virginia K.
Share Review
Report Review
Best on the market
September 22, 2026

I was shopping for a specific item, outdoor two reclining sitter. CostWay beat all other companies and gave me 1.) best quality, 2.) best price, 3.) free delivery, 4.) very well packed, explanations etc. This is all a customer need to be happy with a purchase! I am happy to find them!

Date of experience: September 22, 2026
Nancy L. — Costway Rep
1 week ago

Thank you very much for your praise.
We are dedicated to providing better products and services to our users. Welcome back to our website again.
Kind regards.
Costway inc.

1 review
0 helpful votes
Follow Nelson B.
Unfollow Nelson B.
Share Review
Report Review
Costway mini split
August 30, 2026

This service company has the fastest turnaround time ever. It is about 3 days and comes FedEx in my area.

Date of experience: August 30, 2026
Nancy L. — Costway Rep
4 weeks ago

Thank you for your kind words.
Customer satisfaction is our top priority and we are delighted to hear that you are happy with our products and services. We look forward to serving you again on our website.
Warm regards
Costway inc.

1 review
0 helpful votes
Follow Diane R.
Unfollow Diane R.
Share Review
Report Review
Disappointed
August 28, 2026

I HAVE NEVER RECEIVED MY ORDER.
I HAVE BEEN TOSSED AROUND BY ONTRAC, THE DELIVERY CARRIER,
And by CostWay, the vendor.
I was notified to expect delivery, SUNDAY, 08/23. DID NOT HAPPEN. IT IS NOW, Friday, 08/28, and I have yet received my order. I am truly disappointed because I am a 79 year
Old female who ordered this special piece of medical equipment for aid me in the bathroom.
So yes, I I am disappointed. Please advise.
Diane
*******935

Date of experience: August 28, 2026
Nancy L. — Costway Rep
4 weeks ago

Dear customer.
The package was delivered on Aug, 28th, please check again.
If there are any quality issue, please feel free to contact us [email protected].
Best regards
Costway.Inc

1 review
0 helpful votes
Follow Debra F.
Unfollow Debra F.
Share Review
Report Review
Great Little Table
August 24, 2026

The table was just as described and actually a better quality than we expected. It works perfectly with the 2 high top stools we already have on the back porch. It seems sturdy and is perfect for 2 people. It may be a little tight for 4 people, yet will work if needed occasionally. Shipping was quick. My husband and I had it unpacked and set up in 30 minutes. I would definitely recommend it to others.

Date of experience: August 24, 2026
Nancy L. — Costway Rep
4 weeks ago

Thank you for your kind words.
Customer satisfaction is our top priority and we are delighted to hear that you are happy with our products and services. We look forward to serving you again on our website.
Warm regards
Costway inc.

California
1 review
0 helpful votes
Follow Amelia L.
Unfollow Amelia L.
Share Review
Report Review
Great and sturdy toddler slide
August 23, 2026

The slide was put together and it was very well built and sturdy! Fun for the toddlers to slide down or send their matchbox race cars sliding down!

Date of experience: August 23, 2026
Nancy L. — Costway Rep
4 weeks ago

Thank you for your kind words.
Customer satisfaction is our top priority and we are delighted to hear that you are happy with our products and services. We look forward to serving you again on our website.
Warm regards
Costway inc.

1 review
0 helpful votes
Follow Donna P.
Unfollow Donna P.
Share Review
Report Review
Lots of great options!
August 23, 2026

I went on the Costway site and found so many sizes of mini-splits that it was hard to decide which one to buy. I ended up with a 3-zone mini-split for a really great price. I also bought the covers for the wires that hang on the outside of the house. The site was so easy to navigate and find everything I needed for the install. I will ( and have) told everyone I know where to buy their own mini-split when they need one.

Date of experience: August 23, 2026
Nancy L. — Costway Rep
4 weeks ago

Thank you for your kind words.
Customer satisfaction is our top priority and we are delighted to hear that you are happy with our products and services. We look forward to serving you again on our website.
Warm regards
Costway inc.

1 review
0 helpful votes
Follow Patsy M.
Unfollow Patsy M.
Share Review
Report Review

Revived item that was clearly damaged in shipping. Notified Costway immediately including pictures. I purchased shipping insurance also. That's when the nightmare starts was transferred to seek after sending more pictures for a total 6 more times and almost 2 weeks after filing a claim I received notice my damaged claim was approved have received replacement item and in the meantime I have tenants with HVAC.

Date of experience: August 10, 2026
Nancy L. — Costway Rep
4 weeks ago

Dear customer,
Thank you for bringing this to our attention, and we sincerely apologize for the distress and inconvenience caused by the damaged item and the delay in the claims process.
We appreciate that you promptly notified us and provided detailed pictures, which helped us facilitate your claim with the shipping insurance provider. We understand how frustrating it must have been to go through multiple rounds of communication and wait nearly two weeks for approval.
We’re glad to hear that your damaged claim was approved and that you have received the replacement item. We also understand your urgency, especially with tenants relying on HVAC, and we appreciate your patience throughout this process.
If there is anything further we can do to assist or improve your experience, please don’t hesitate to reach out. Your satisfaction is very important to us.
Thank you again for your understanding.
Best regards,
Costway inc.

California
1 review
0 helpful votes
Follow Daniel F.
Unfollow Daniel F.
Share Review
Report Review
Hot Summer Days
August 22, 2026

Installed my unit in my granddaughters room and she's very pleased.

Date of experience: August 22, 2026
Nancy L. — Costway Rep
4 weeks ago

Thank you for your kind words.
Customer satisfaction is our top priority and we are delighted to hear that you are happy with our products and services. We look forward to serving you again on our website.
Warm regards
Costway inc.

1 review
0 helpful votes
Follow Brad U.
Unfollow Brad U.
Share Review
Report Review
Greatly satisfied with the bar stools and service
August 21, 2026

Costway had exactly what I was looking for and at an amazing price. Took less than a week to get here. Highly satisfied with my experience with them

Date of experience: August 20, 2026
Nancy L. — Costway Rep
4 weeks ago

Thank you for your kind words.
Customer satisfaction is our top priority and we are delighted to hear that you are happy with our products and services. We look forward to serving you again on our website.
Warm regards
Costway inc.

Florida
3 reviews
0 helpful votes
Follow Betty T.
Unfollow Betty T.
Share Review
Report Review
Beautiful 15 ' umbrella
August 20, 2026

Bought online at Costway. Received it in just a few days. Easy to put all together.

Date of experience: August 20, 2026
Nancy L. — Costway Rep
4 weeks ago

Thank you for your kind words.
Customer satisfaction is our top priority and we are delighted to hear that you are happy with our products and services. We look forward to serving you again on our website.
Warm regards
Costway inc.

New Jersey
1 review
0 helpful votes
Follow Linda M.
Unfollow Linda M.
Share Review
Report Review
Fantastic customer service along with fast shipping
August 20, 2026

Purchase was easy and shipping was earlier than expected

Date of experience: August 20, 2026
Nancy L. — Costway Rep
4 weeks ago

Thank you for your kind words.
Customer satisfaction is our top priority and we are delighted to hear that you are happy with our products and services. We look forward to serving you again on our website.
Warm regards
Costway inc.

1 review
0 helpful votes
Follow Philip D.
Unfollow Philip D.
Share Review
Report Review
Lost Shipment
August 20, 2026

I received a notice from your insurance provider that FedEx had delivered my purchase. When I checked the item wasn't here they said it was and they didn't provide a picture of the delivery. When I looked up my FedEx account it doesn't show any delivery being made. Your insurance company wants to call this a theft, I say it was a delivery mistake by FedEx which seems to be a common thing for them. Anyway I am 84 and my current ID my driver's license has expired, it was renewed online and somehow lost in the mail and your insurance people at Seel won't accept my ID. What should I do?

Date of experience: August 20, 2026
Nancy L. — Costway Rep
4 weeks ago

Dear customer
Thank you for reaching out and sharing your concerns. We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you’re experiencing with your delivery and identification situation. 
Concerning the insurance claim and identification verification, we acknowledge that having an expired driver’s license and the replacement lost in the mail complicate matters. Unfortunately, insurance companies require valid identification according to their policies for verification and processing claims. We recommend contacting the Alabama DMV to expedite obtaining a temporary or replacement ID, which can help move forward with your insurance claim.
Please reapply for a replacement driver's license. After the replacement application is successful, you will usually receive a temporary driving permit. You can try to communicate with Seel to upload the temporary driving permit so that Seel can approve the claim.
We appreciate your patience and understanding, and we are here to support you through this process.
Best regards,
Costway inc.

1 review
0 helpful votes
Follow VANCE C.
Unfollow VANCE C.
Share Review
Report Review
Mini split
August 20, 2026

I have purchased around 5 mini splits. Always fast shipping and no issues with the equipment. Will continue to use this company. Thanks Paul C.

Date of experience: August 20, 2026
Nancy L. — Costway Rep
4 weeks ago

Thank you for your kind words.
Customer satisfaction is our top priority and we are delighted to hear that you are happy with our products and services. We look forward to serving you again on our website.
Warm regards
Costway inc.

1 review
0 helpful votes
Follow Krista D.
Unfollow Krista D.
Share Review
Report Review
Trusted site
July 31, 2026

Whenever I shop with costway I know I can purchase things safely and reliably. I know the description is going to match what shows up and I know it's going to show up in a really timely fashion. I would definitely keep buying from costway as I really trust this site

Date of experience: July 31, 2026
Nancy L. — Costway Rep
2 months ago

Thank you for your kind words.
Customer satisfaction is our top priority and we are delighted to hear that you are happy with our products and services. We look forward to serving you again on our website.
Warm regards
Costway inc.

Mexico
1 review
0 helpful votes
Follow W L.
Unfollow W L.
Share Review
Report Review
Very responsive
July 31, 2026

When needed, Customer service has been very responsive to questions and issues for several orders

Date of experience: July 24, 2026
Nancy L. — Costway Rep
2 months ago

Thank you for your kind words.
Customer satisfaction is our top priority and we are delighted to hear that you are happy with our products and services. We look forward to serving you again on our website.
Warm regards
Costway inc.

From the business

Business History

  • 213-401-2666
  • Fontana, CALIFORNIA, United States
  • Founded in 2008